• Lidmaatschap VV Gilze

Wil je lid worden van VV Gilze of eerst een aantal keren deelnemen aan een proeftraining?
    - Eerst proeftrainen? Ga naar de pagina proeftrainen: klik hier
    - Lid worden van V.V. Gilze? Vraag dan een aanmeldformulier aan: klik hier

Wil je een mutatie doorgeven aan de ledenadministratie?
    - Mail dan je wijziging naar de ledenadministrateur: Klik hier!

Belangrijk om te weten:

- Afmelden dient te geschieden vóór 31 mei.

Bij afmeldingen nadien, blijft men de jaarcontributie van het nieuwe seizoen verschuldigd! Het inschrijfgeld: 6 euro wordt gelijktijdig geïncasseerd met de eerste contributie-inning. Contributie lidmaatschap is afhankelijk van leeftijd (peildatum 1 januari).

- Lidmaatschap opzeggen:

Lidmaatschap kan alleen schriftelijk opgezegd worden bij de ledenadministratie via deze link. Je krijgt daarna van de ledenadministratie een bevestiging. Deze bevestiging geldt als bewijs van opzegging.

Opzeggingen via een ander kanaal dan de centrale ledenadministratie worden niet in behandeling genomen en gelden niet als opzegging!

- Minimum leeftijd aanmelding?

Aanmelden als lid van VV Gilze kan vanaf 5 jaar, er bestaat een mogelijkheid tot proeftrainen gedurende een maand.

- Restitutie contributie ivm blessure

Indien men langer dan een kwartaal geblesseerd is en niet heeft kunnen voetballen en trainen, bestaat er een mogelijkheid tot resitutie van een gedeelte van de contributie. Er is een mogelijkheid om het verschil tussen de betaalde (aktief lidmaatschap) contributie en die van de verschuldigde contributie (rustend lidmaatschap) terug te vragen, indien men een periode van 3 maanden of meer geblesseerd is geweest. Voorwaarde is wel dat betreffende speler het zelf schriftelijk moet aanvragen bij de ledenadministratie en men dit pas aan het eind van het seizoen kan doen. Belangrijk om te weten is dus dat VV Gilze vooralsnog steeds de normale contributie incasseert.

- Ledenadministratie

Het beheer van de ledenadministratie wordt verzorgd door Jan van Hoek. Jan is via mail te bereiken. Klik hier!