• Kantine Commissie

De Kantinecommissie bestaat uit de volgende leden:

- Joan Hapers (voorzitter)
    - Albert Faes
    - Jens Oprins
    - Cees Kock
    - Corné Kreeft

Contact: kantine@vvgilze.nl

De kantinecommissie is belast met het 'managen' van ons clubgebouw.
    Belangrijk, want de kantine is niet alleen het ontmoetingscentrum van onze vereniging, het zorgt tevens voor de broodnodige inkomsten van V.V. Gilze.
    Daarvoor zorgen uiteraard de medewerkers die volgens rooster en bij toerbeurt kantinediensten 'draaien'.

Voorzien van de nodige certificaten en opleidingen, zoals Sociale Hygiene, kunnen bezoekers van de kantine V.V. Gilze, vertrouwen op een goed produkt!
    Of het nu gaat om een snoepje, een pilsje, een frietje, een cola, een broodje gezond of wat dan ook, onze vrijwilligers helpen je graag!

Er is een bestuursreglement inzake alcoholgebruik in sportkantine's.

Online je vergadering of kantineruimte boeken

Om de planning van de vele vergaderingen en activiteiten van de diverse commissies goed te laten verlopen is het van belang dat die tijdig worden doorgegeven aan de kantinecommissie.

Om dit voor iedereen zo makkelijk mogelijk te maken, kun je dit online aanvragen. Gewoon vanaf je pc, tablet of telefoon. Deze aanvraag komt direct in de mailbox van de kantinecommissie terecht, zodat die er meteen mee aan de slag kunnen. Als de aanvraag is vastgelegd krijg je een bericht terug.

Voor deze aanvraag hebben wij een speciale rode button gemaakt met de tekst " BOEK HIER JE VERGADERRUIMTE OF KANTINE ONLINE". Deze button staat onderaan in de zwarte balk (footer) en komt overal terug, of je nu kijkt op je pc, telefoon of tablet.