Steun VV Gilze met Rabo ClubSupport

Met Rabo ClubSupport investeert Rabobank in de samenleving door lokale clubs en verenigingen te ondersteunen.

VV Gilze doet elk jaar weer mee aan Rabo ClubSupport en doet hierbij niet alleen een beroep op haar eigen leden maar ook op ouders, familie, vrienden, bekenden en supporters van spelers/speeltsters van VV Gilze.

Het is namelijk de bedoeling zoveel mogelijk stemmen binnen te halen voor het door VV Gilze ingebrachte project.

De voorwaarden:
    - Alleen leden van de Rabobank mogen stemmen
    - Leden vanaf 12 jaar mogen stemmen
    - Elk lid mag 3 stemmen uitbrengen.

Misschien heb jij wel een rekening bij de Rabobank, maar dat betekent niet dat je automatisch lid bent. Het lid worden schept geen enkele verplichting, maar biedt wel de mogelijkheid om op je favoriete vereniging VV Gilze te stemmen.
    Dus ben je nog geen lid en ben je ouder dan 12 jaar, meld je dan aan bij de Rabobank. Doe mee, want hoe meer stemmen hoe groter de kans op een bedrage.

Ook de bank hanteert de formule van "meeste stemmen gelden". Of zoals ze zelf omschrijft:

Verenigingen leveren een belangrijke bijdrage aan een vitale Rabobank Zuidelijke Baronie. Mede daarom draagt Rabobank Zuidelijke Baronie het verenigingsleven in onze regio een warm hart toe. En doneren wij elk jaar een deel van onze winst aan lokale verenigingen. De leden van onze bank stemmen tijdens Rabo ClubSupport op de verenigingen die zij belangrijk vinden. Hoe meer stemmen op een vereniging worden uitbracht, hoe meer geld deze krijgt.
    Rabo ClubSupport: een campagne voor verenigingen en stichtingen die bij ons bankerieren en een sociaal-maatschappelijk of culturele bijdrage leveren.

Hoe werkt de actie?
    Klanten van Rabobank de Zuidelijke Baronie, die ook lid van de bank zijn krijgen 3 stemmen ter beschikking, die uitsluitend via een online stemmodule uitgedeeld mogen worden.

Online stemmen via Rabo Telebankieren of Rabo App
    Als je bent ingelogd via Rabo Telebankieren of Rabo App, volg dan deze stappen:
    - ga naar zelf regelen
    - vervolgens klik je op mijn lidmaatschap
    Doorloop je deze stappen goed, dan kun je kiezen voor ClubSupport

Elke stem is geld waard. kunnen wij rekenen op die van jou?