• Voetbal.nl clubapp

Met de voetbal.nl app (en website) blijf je eenvoudig op de hoogte van alle updates rondom je eigen team en mis je niks van al je andere favoriete teams en spelers.

Doordat de uitslagen door de officials in de app worden vastgelegd, ben je altijd direct op de hoogte van de uitslag. Of je nou speler bent, wel of geen lid bent van een voetbalvereniging, het maakt niet uit. De app is er voor iedereen die van voetbal houdt!

Hoe doet het vierde het? Het eerste van mijn oude club? Hoe doet mijn buurjongen het? Blijft de kleindochter maar winnen? Volg je favoriete spelers, teams of clubs en bekijk alle standen, uitslagen en programma’s!

Ook laat de app leuke statistieken zien die je helpen in de voorbereiding op je wedstrijd. Tel daar bij op dat je je aan- of afwezigheid bij een wedstrijd via de app kan doorgeven, de player-of-the-match kunt kiezen en direct de route naar een uitwedstrijd kan zien en je hebt een app die zorgt voor de optimale beleving van je favoriete sport.

• Hoe word ik weergegeven?

Vanwege de privacywetgeving zie je zowel op de site als in de voetbal.nl app veel namen op 'afgeschermd' staan. Ook staat niet iedereen onder verjaardagen. Dit kun je zelf gemakkelijk aanpassen.

Ga in de voetbal.nl app naar instellingen en kies voor zichtbaarheid.
    Hier kun je kiezen voor:
      1. normaal; naam en foto zichtbaar (foto alleen in de app)
      2. beperkt; naam is zichtbaar
      3. afgeschermd; er is niets zichtbaar
    Het is uiteraard aan een ieder persoonlijk te beslissen hoe hij/zij vermeld wil worden. Echter als club vinden wij het prettig als leden in ieder geval de beperkte modus inschakelen zodat we een zo volledig mogelijk overzicht hebben van de verschillende VV Gilze teams.

Vanwege de privacy-wetgeving staat standaard de zichtbaarheidstatus op afgeschermd. Dit geldt ook voor vrijwilligers die binnen een team of commissie actief zijn. Ook voor hen geldt dat zij dit middels een aanmelding op de voetbal.nl app zelf kunnen instellen. Meer informatie hierover vind je hier.

• Hoe stel ik mijn account in?

Als je de voetbal.nl app gaat installeren zal er gevraagd worden om je te registreren of in te loggen. De volgende situaties kunnen zich voordoen.

1. Je hebt al een account van Voetbal.nl. Je kunt inloggen met je bestaande account. Bij het inloggen wordt er wel gevraagd om het emailadres opnieuw te koppelen. Zorg dus dat je het emailadres gebruikt waarmee je bij VV Gilze in de ledenadministratie bekend bent.

Hoe weet ik met welk emailadres ik bekend ben bij VV Gilze? Het adres waarop je doorgaans de mailtjes van VV Gilze ontvangt is het adres waarmee je bij de club bekend bent. Om deze op te vragen kun je via deze link een mail sturen naar de ledenadminstratie van VV Gilze.

2. Je hebt nog geen account. Via registreren kun je een nieuw account aanmaken. Zorg er wederom voor dat je een emailadres gebruikt waarmee je bij VV Gilze bekend bent.

3. Je hebt een bestaand account bij Voetbal.nl waarvan je de inloggegevens niet meer weet en daarmee het aanmaken van een nieuw account belemmert. Neem even contact op met de ledenadministratie, klik hier

4. Je hebt al een account aangemaakt via de wedstrijdzaken app. Je kunt dit account gewoon gebruiken om in te loggen in de Voetbal.nl app. De koppeling is reeds gelegd.

Meerdere accounts

Heb je meerdere kinderen bij VV Gilze en is je emailadres gekoppeld aan meerdere leden van VV Gilze? Geen probleem! Bij het inloggen in de app wordt er gevraagd voor welk kind je wilt inloggen. Op deze manier krijg je alle relevante teaminformatie voor dit kind te zien. Switchen naar een ander kind kan door in het menu te kiezen voor "wisselen van persoon".

Hieronder volgen een paar korte instructiefilmpjes over het gebruik van de voetbal.nl clubapp