• Worstenbroodactie V.V. Gilze

• Inmiddels een jarenlange traditie in Gilze. Ooit opgestart door de supportersvereniging en toen deze ophield te bestaan, overgenomen door de club. De Ad Spapens worstenbroodactie van VV Gilze. In het weekend voor carnaval gingen tientallen vrijwilligers, 2 dagen lang deur aan deur om heel Gils van worstenbrood te voorzien. Eigenlijk 3 dagen, op donderdag werd ook nog langs de bedrijven op het industrieterrein gereden om warm worstenbrood af te leveren tijdens de koffiepauzes.

Sinds Corona is de verkoop van worstenbrood op een andere manier geregeld:

• Online bestellen
    • Verkoop aan bedrijven
    • Verkoop via marktkramen

Ook in 2024 gebeurt dat weer op deze manier!!
    Dit alles vindt plaats op 8, 9 en 10 februari, uiteraard volgt tegen die tijd meer informatie zodat u niet zonder worstenbrood dat carnavalsweekend hoeft door te komen!

Bekijk de foto's! van de worstenbroodactie 2022 om een beeld te krijgen hoe leuk en gezellig het was!

Wil je jezelf alvast aanmelden als vrijwilliger om mee te helpen met deze leuke actie?
    Neem dan contact op met William Akkermans, tel 0614504930 of via mail: worstenbroodactie@vvgilze.nl

Bestuur VV GILZE