• De jaren 2010 - 2020

2009/2010
    Verenigingsjaar afgesloten met 630 leden

• Gilze 1 (4e klasse)
    • Meisjes B1 (najaarsreeks)
    • Pupillen E1 (voor- en najaarsreeks)
    • Pupillen F1 (najaarsreeks)

2010/2011
    Vereningingsjaar afgesloten met 614 leden

90 jarig bestaan van VV Gilze!

• Pupillen E1 (voor- en najaarsreeks)
    • Pupillen E2 (najaarsreeks)
    • Pupillen E3 (voorjaarsreeks)
    • Pupillen E5 (voorjaarsreeks)
    • Pupillen F2 (voorjaarsreeks)

Degradatie: Gilze 2

2011/2012
    Verenigingsjaar afgesloten met 698 leden

• Pupillen E1 (voor- en najaarsreeks)
    • Pupillen E4 (najaarsreeks)
    • Pupillen F1 (najaarsreeks)

nb: Gilze 1 winnaar derde periodetitel; na enkele spannende wedstrijden werd de 2e klasse net niet gehaald.

2012/2013  Jaarverslag secretaris

2013/2014  Jaarverslag secretaris

2014/2015 Jaarverslag secretaris

2015/2016 Jaarverslag secretaris

2016/2017 Jaarverslag secretaris

2017/2018
    Ledenaantal: einde seizoen 798 leden

Belangrijk:
    In dit seizoen konden we één kampioen huldigen, te weten Gilze 6 dat ook de halve finale van de bekercompetitie wist te bereiken. Gilze  wist zich op knappe wijze te kwalificeren  voor de nacompetitie, promotie werd echter niet gerealiseerd.
    Het was ook het eerste seizoen van de nieuwe hoofdtrainer, Jeremy Buchly
    Dames 1 speelde zich veilig in de 2e klasse en dames 2 blijft in de 5e klasse spelen.
    In het seizoen zijn 5 meisjesteams actief geweest. Het hoogtepunt bij de meisjes was het kampioenschap van de MO11-1 in het najaar. Zij werden kampioen in de 2e klasse.

Link naar Jaarverslag secretaris 2017-2018

2018/2019
    Ledenaantal: einde seizoen 835 leden

Belangrijk:
    In dit seizoen 8 heren seniorenteams actief geweest, 7 teams op zondag en 1 team op zaterdag
    Gilze 1 en Gilze 3 behaalden een periodetitel maar het lukte niet om via de nacompetitie promotie af te dwingen.
    In dit seizoen was er ook de bekerwedstrijd van Gilze tegen Rijen. Het werd een waar spektakel. Ontzettend veel publiek en mooi was dat Gilze aan het langste eind trok!
    Damestrainer Hans Mols draagt aan het eind van het seizoen het stokje over aan Ton Oerlemans
    Het was een mooi seizoen voor de jeugdteams. Zo promoveerde de JO19-1 naar de 4e divisie en was er een dubbelkampioenschap van de JO13-1 in de 1e klasse.
    De kantine draaide op volle toeren, met leuke activiteiten op de club-avonden, super-Sundays en de geïntroduceerde clubcard bood leden 10% korting op alle aankopen in de kantine.
    Het sponsorteam realiseerde nieuwe sponsormogelijkheden door nieuwe vlaggenmasten te laten plaatsen tegenover de hoofdtribune.
    En met behulp van een 4-tal sponsoren werden er eigen VV Gilze koffiebekers aangeschaft voor de kantine.

Link naar Jaarverslag secretaris 2018-2019

2019/2020
    Ledenaantal:     einde seizoen 828 leden

Belangrijk:
    De wereld (en dus ook Nederland)  werd sinds februari/maart 2020 geconfronteerd met het Covid-19 virus, in de volksmond beter bekend als het Corona-virus. Dit heeft voor iedereen grote gevolgen, dus ook voor de voetbalsport. De competitie wordt stilgelegd en niet meer uitgespeeld! De seniorenteams Gilze 1 en Gilze 2 stonden er goed voor in de competitie en kregen van de KNVB de mogelijkheid toch te promoveren Gilze 1 heeft in overleg met alle betrokkenen besloten daar geen gebruik van te maken. Gilze 2 maakte wel gebruik van die mogelijkheid en ‘promoveerde’ op die manier naar de 1e klasse.
    In dit seizoen kwam Gilze uit met 7 heren-senioren teams op zondag en 1 heren-senioren team op zaterdag. Op zondag nam Gilze ook deel met 2 damesteams.

Link naar Jaarverslag secretaris 2019-2020