• Grote Clubactie

• V.V. Gilze doet jaarlijk mee met de Grote Clubactie

Tijdens de landelijke verkoop van de  Grote Clubactie gaan ook jeugdleden van VV Gilze op pad om loten te verkopen. Help jij mee ons doel te behalen? Een lot kost €3,-, waarvan 80% (dus €2,40 per lot) direct naar onze clubkas gaat.

Loten kopen via het verkoopboekje
    Jeugdleden zullen via het verkoopboekje loten verkopen. Zo staat op de voorzijde van het boekje een online verkooplink en QR-code, die verkopers kunnen delen of kopers kunnen scannen met hun telefoon.

Online verkoop loten
    Naast het verkoopboekje is het ook mogelijk om online loten te kopen van V.V. Gilze. Als u de naam van de lotenverkoper van V.V. Gilze weet kunt u die in het desbetreffende vakje invullen. U doet daar de lotenverkoper veel plezier mee. Er zijn namelijk mooie prijzen te verdienen.

Extra inkomsten hard nodig
    We gaan er elk jaar met z’n allen vol voor en hopen ons doel te behalen met behulp van de steun van familie, vrienden en inwoners uit de omgeving! Die extra steun kunnen we goed gebruiken.

Zodra duidelijk is wanneer de actie gaat starten, zullen we je hierover nader informeren.

• Vergroot je winkans: Koop een Superlot

• Superlot:
    Met een Superlot koop je 50 loten in één keer, je betaalt dus € 150,-. Leuk om samen te doen met een groep. Bij de online manier vul je je gegevens online in en betaalt per eenmalige machtiging. De Grote Clubactie incasseert dan € 150,- en je ontvangt de 50 lotnummers op je rekening.

Bij de handmatige manier vul je het aankoopformulier in en deze registreert de clubcoördinator (Lilian Arts) op clubactie.nl. Handmatig kun je per eenmalige machtiging betalen. De Grote Clubactie stuurt dan 50 papieren loten naar jouw adres.

Als je een Superlot koopt samen met je teamleden, familie, vrienden of collega's, maken we dit groots bekend. De bedoeling is dat er een (hopelijk) grote slinger Superloten met jullie naam komt te hangen in de kantine.

En last but not least!
    Met ieder verkocht Superlot maakt onze vereniging kans op het Grote Clubfeest t.w.v. € 5.000,-!