• SPONSORTEAM

Het sponsorteam bestaat uit de volgende leden:

Luuk Akkermans
    Roderick Broers (voorzitter)
    William.Akkermans
    Winfried de Kock
    Mart Machielsen
    - ad hoc: Heinz Kools

Contact: sponsorteam@vvgilze.nl
    Het team wordt ondersteund door:
    Dorus van Bladel en Michel van Hoek (contractadministratie)

Waarmee houdt het sponsorteam zich bezig?

Inkomsten zoals uit de kantine zijn ontzettend belangrijk voor de VV Gilze. Hetzelfde geldt voor de sponsorinkomsten.
    En niet alleen de werving is belangrijk, maar ook het behoud ervan.
    Daarvan bewust zijnde, is medio 2011 het sponsorteam van start gegaan.
    Dit team heeft een geheel nieuwe sponsorbrochure samengesteld en indirect ook het sponsorbeleid herschreven. Want met het nieuwe sportcomplex Verhoven, zijn er enerzijds meer mogelijkheden op het gebied van sponsoring, maar anderzijds is V.V. Gilze zich ook bewust van het feit dat er meer bedrijven interesse hebben om hun naam te verbinden aan VV Gilze en het nieuwe complex.

Dat betekent dat er een grote ambitie is om het aantal sponsoren flink uit te breiden en hiermee de te verwachten kostenstijgingen, die met het nieuwe complex samenhangen, het hoofd te kunnen bieden.
    Momenteel zijn de volgende sponsoruitingen mogelijk:

- Shirtsponsoring
    - Reclameborden-sponsoring
    - Goal-sponsoring
    - Vlag-sponsoring
    - Kleedkamer-sponsoring
    - Fietsenstalling-sponsoring
    - Koffiebeker-sponsoring
    - Spandoek-sponsoring clubgebouw
    - Evenementen-sponsoring
    - Wedstrijd-sponsoring
    - Advertentie-sponsoring website VV Gilze

Al deze vormen kunnen afzonderlijk gesponsord worden, maar ook combinaties daarvan.

Wilt u meer informatie? Neem dan contact op met een van de leden van het sponsorteam!
    Door bovenaan op deze pagina op de naam van het betreffende lid sponsorteam te klikken, kunt u een mail versturen!

Heeft u interesse of heeft u een tip die kan leiden tot een duurzame overeenkomst met een nieuwe sponsor, laat het ons dan weten! Wij nemen dan graag contact met u op!
    sponsorteam@vvgilze.nl