• Beleidsplan/Protocol bij kampioenschap

Protocol bij kampioenschappen JO7-8-9-10 (DE KNVB houdt in deze categorie geen standen bij)
    De teamleider/trainer van betreffende team coördineert bij het behalen van een "eventuele" kampioenschap. De teamleider meld dit bij bestuurslid kantine commissie of vice-voorzitter.

Het protocol is als volgt:

• Op de dag dat het “kampioenschap” is behaald krijgt iedere teamspeler, teamleider/trainer een frietje, een snack en een drankje aangeboden in onze kantine.

Protocol bij kampioenschappen JO+MO 11-12-13-14-15

Het protocol is als volgt:

• Bestuurslid kantine commissie of vice-voorzitter zijn eindverantwoordelijk voor de organisatie bij kampioenschappen.
    • De huldiging vind plaats op het speelveld, als dat mogelijk is, anders in de kantine op ons sportpark.
    • Op de dag dat het kampioenschap is behaald krijgt iedere teamspeler, teamleider, teamtrainer een frietje, een snack en een drankje aangeboden in onze kantine.
    • Het kampioensteam krijgt €75,- extra budget voor het team uitstapje.

Protocol bij kampioenschappen JO+MO 16-17-18-19
    De Coördinator van betreffende leeftijdscategorie coördineert bij het behalen van een kampioenschap. De Coordinator meld dit bij bestuurslid bestuurslid kantine commissie of vice-voorzitter.

Het protocol is als volgt:

• De huldiging vind plaats op het speelveld, als dat mogelijk is, anders in de kantine op sportpark ‘Verhoven’.
    • Het kampioensteam krijgt €75,- extra budget voor het team uitstapje.

Protocol bij kampioenschappen Gilze 2, Dames en overige seniorenteams.
    De technische commissie coördineert bij het behalen van een kampioenschap van de seniorenelftallen en de dames.

Het protocol is als volgt:

• De huldiging vindt plaats op het speelveld.
    • Op het veld krijgt de aanvoerder een bos bloemen en één fles champagne aangeboden.
    • Het kampioensteam krijgt in de kantine 200 consumptiebonnen.
    • De maandag na de zondag van het kampioenschap nodigt het bestuur alle spelers en begeleiding van het kampioensteam met partner uit voor een barbecue. Deze zal aanvangen om 18.00 uur. Drank is dan voor eigen rekening.

Protocol bij kampioenschappen Gilze 1.
    Het bestuur en de bestuurslid technische commissie of vice-voorzitter coördineert bij het behalen van een kampioenschap van Gilze 1.

Het protocol is als volgt.

• Vind de kampioenswedstrijd plaats tijdens een uitwedstrijd zal er een touringcar geregeld worden.
    • Op het veld krijgt de aanvoerder, leider, trainer een bos bloemen en drie flessen champagne aangeboden.
    • Op het veld krijgen de spelers en begeleiding een polo aangeboden met op de voorkant de tekst “VV Gilze kampioen seizoen xxxx-xxxx.”
    • Op achterkant logo bakkerij Ad Spapens.
    • Het kampioensteam krijgt in de kantine 200 consumptiebonnen.
    • Disco in de kantine.
    • De maandag na de zondag van het kampioenschap nodigt het bestuur alle spelers en begeleiding van de selectie met partner uit voor een barbecue. Deze zal aanvangen om 18.00 uur in de kantine. Drank is dan voor eigen rekening.

Protocol bij Periodekampioenschappen Jeugd en senioren:
    Bij het behalen van promotie via de nacompetitie zal hetzelfde worden gehandeld als het behalen van een kampioenschap.

Aandachtpunt bij behalen kampioenschap:
    Platte kar:
    Ondanks dat het een traditie is om na het behalen van het kampioenschap een rondrit te maken op een platte kar, is het bestuur van de VV Gilze hiervan geen voorstander. Sterker nog we staan het niet toe. Deze traditie neemt teveel risico’s met zich mee en zal daarom NIET worden toegestaan.

NOOT:
    Bij een team dat vanwege meerdere voor- en najaarsreeksen meerdere keren kampioen wordt. Geldt dat het team slechts 1x per seizoen in aanmerking komt voor dit kampioensprotocol.
    Drankjes dienen te worden gehaald bij de kantine bar (voorzijde)
    Frietjes en snack bij Liques

Download hier het protocol in pdf bestand