• Derde wedstrijd is onze 1e uitwedstrijd uit bij UVV’40, en meteen ook 1e wedstrijd dat we in het nieuwe witte thuistenue spelen. Helaas brengt ons dat vandaag nog geen geluk. Nadat we zelf ons eerste kansen niet weten af te maken, slaat bij een aanval van UVV in onze 16 een speler de bal met zijn hand, scheidsrechter ziet het niet en laat doorspelen, en dan is onze verdediging kansloos. Onze verontwaardiging in het veld en langs de lijn is natuurlijk groot, maar helaas wordt ie gewoon geteld. Restant van de 1e helft ogen wij optisch beter, maar zonder tot echte kansen te komen. We laten het met name afweten in het onder vuur nemen van het doel. Al snel in 2e helft maken we het onszelf moeilijk als we bal slordig in de 16 verliezen, en dan is Thijs weer kansloos. Met 2-0 achterstand op scorebord zetten we steeds meer aan, en dwingen meerdere goede kansen af. Maar helaas staat het vizier onvoldoende scherp, en gaat bij 2 aanvallen achter elkaar de ingeschoten bal net rakelings langs de buitenpaal ipv langs de keeper. Zelfs al we laatste minuten va banque gaan spelen, met Wes ook naar voren, slagen we er niet in om de aansluitingstreffer te scoren. Eindstand: 2-0 verlies. Waarbij de complimenten aan het team die tot het einde toe letterlijk zijn blijven strijden in de hoop om het in de wedstrijd toch nog om te draaien, maar het zat er vandaag niet in.