• AANMELDFORMULIER VRIJWILLIGER PUPILLENKAMP 2020

• Door de ervaringen die wij de afgelopen kampen hebben opgedaan, komen we soms handen te kort. Afgelopen jaren hebben al diverse ouders hun medewerking gegeven en ook dit jaar gaan wij weer een beroep op jou doen. Waar denken we extra ondersteuning nodig te hebben.

Donderdagavond
    Het opbouwen van het kampterrein.

Vrijdagmorgen
    Het inrichten van het kampterrein.

Maandagmorgen
    Het afbreken van de slaaptenten, het opruimen van het kampterrein en het terugbrengen van de slaaptenten.

Ondersteuning werkgroep
    Tijdens het kamp dienen vele spelen klaargezet te worden. Uitzetten van lijnen, pionnen verplaatsen, doeltjes verschuiven enz. Hiervoor geldt “vele handen maken licht werk”. Wij zijn op zoek naar ouders/verzorgers om ons te ondersteunen tijdens het kampweekend om alle programmaonderdelen tijdig klaar te zetten en of deze onderdelen te begeleiden.

Keukenploeg
    Voor de kinderen zijn er tijdens het weekend ook ouders en vrijwilligers nodig die ons helpen met het klaarzetten van het eten en drinken. Omdat wij verschillende momenten hebben in dit weekend dat er spullen klaargezet moeten worden zoeken wij hier graag hulp voor. Elke hulp is welkom.

Kampleiding
    Het begeleiden/coachen van de deelnemers, gedurende het gehele kampweekend.

• Ja ik meld me aan als vrijwilliger van het Pupillenkamp