• VV Gilze Clubcard

• De VV Gilze Clubcard is een betaalkaart waarmee je bij VV Gilze kunt afrekenen. Wel zo handig, want sinds 1 september 2019 is VV Gilze geheel cashless. Betalen kan alleen met pinpas of opgeladen clubcard.

De VV Gilze Clubcard heeft enkele belangrijke voordelen: je hoeft geen geld meer mee te nemen naar de club, je hebt overzicht en controle over je bar-uitgaven (of die van je kind) en de wachttijden worden verkort.

Bovendien krijg je bij betaling met de clubcard ook nog eens 10% korting op al je aankopen.

Hoe kom je aan de VV Gilze Clubcard?
    De VV Gilze Clubcard kun je afhalen in de kantine bij VV Gilze.

Voor wie is de VV Gilze Clubcard?
    De VV Gilze Clubcard is voor alle leden en supporters van VV Gilze. De minimale leeftijd voor het ontvangen van de Clubcard is 12 jaar. Ben je jonger dan 12 jaar dan hebben wij toestemming nodig van je ouders/verzorgers.

Wat kost de VV Gilze Clubcard?
    De eerste Clubcard is gratis en krijg je van VV Gilze. Bij verlies of beschadiging kun je een nieuwe Clubcard krijgen. Deze kost dan € 5,-.

Wat moet ik doen als ik een VV Gilze Clubcard heb ontvangen?
    Je Clubcard is al voor je geactiveerd. Het enige dat je nog hoeft te doen is deze te registreren en het saldo te laden. Voor de registratie is wel een mailadres vereist.
    Registratie doe je via www.mijnkniponline.nl of via de knip app. Je hebt een anonieme betaalpas met CVC code.

Wat is de knipapp?
    De knipapp kun je gratis installeren op je smartphone. Met deze knipapp kun jij je VV Gilze Clubcard registeren en beheren. Heb je ook een online bankierenapp op je telefoon dan is het ook mogelijk om via de knipapp het saldo van je Clubcard op te waarderen. In de knipapp kun je exact bijhouden hoeveel geld er nog op de Clubcard staat.
    Download hier de flyer van de Knipapp voor meer uitleg.

Is het ook mogelijk om als team een VV Gilze Clubcard te gebruiken?
    Ja dat is mogelijk. Het is mogelijk om aan een Clubcard meerdere personen te koppelen.

Ben ik mijn saldo kwijt als ik mijn VV Gilze Clubcard verlies?
    Nee, het saldo van de Clubcard is centraal geregistreerd. Bij verlies kun je zelf via de knip app de Clubcard blokkeren. Zodra deze geblokkeerd is, kun je een nieuwe Clubcard aanvragen. Deze is verkrijgbaar achter de bar in de kantine, de kosten hiervoor zijn € 5,-.
    LET OP: Om je nieuwe Clubcard te koppelen met je openstaande saldo, moet je bij mijnkniponline.nl inloggen met het mailadres dat je hebt opgegeven tijdens de registratie van je oude Clubpas.
    Dus niet je nieuwe Clubpas opnieuw registreren!!

Heb je nog vragen? Mail dan naar clubcard@vvgilze.nl